vrijdag 4 april 2014

Clutch


Omdat mijn leven met beugel ook meer mondhygiene met zich mee brengt, werd het tijd dat ik een mooi en elegant tasje had om al mijn spulletjes in te doen. Al een tijd geleden had ik een geweldig patroon voor een gele Bow Clutch gezien op Pinterest http://www.elmstreetlife.com/2012/02/diy-bow-clutch-sewing-tutorial.html
Bovenaan mijn DIY-lijstje, maar nooit een echte reden om te beginnen en nu dus wel!
Zie hier het resultaat van een uurtje achter de naaimachine.


De kleurcombinatie van lichtgrijs met geel vind ik zo mooi! Ik gebruikte skai leer voor de buitenkant en de binnenvoering is een gewone katoen. Eerlijk gezegd was de skai best dik op sommige plaatsen, maar mijn trouwe Singer heeft zich er kranig doorheen geslagen. 

Kijk; alles past!  Missie geslaagd! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers